topbella

..::sAmBuTLaH sALaMkU::...

Saturday, May 21, 2011

...::Dia::..

salam ukhuwah fillah!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dia…

Aku kini ada dia..

Aku sudah berpunya

Aku jatuh cinta padanya

Dia selalu menasihati aku…

Dia sentiasa ada bila aku  memerlukannya..

Ketika aku sedih..aku memanggilnya

Dia juga menyahut panggilanku

Wah…hidup aku kini sungguh sempurna kerana memilikinya

Apabila aku jatuh, dia datang menaikkan semangatku..

Dia nampak sempurna dimataku..

Aku tetap menyayanginya..

Dialah yang aku sayangi sekarang…

Tapi itu semua sudah terkubur dari mulutku…..

Kini….pada saat ini….

Di alam realiti..

Aku sudah tiada dia..tetapi aku ada ALLAH..

Dia sudah pergi dari aku..tetapi ALLAH sentiasa menungguku

Dia bukan lagi tempat aku mengadu,,tapi kini ALLAH tempat aku mengadu..

Aku sudah terasa nikmatnya hidup di dunia.tetapi aku kini sudah dapat merasai nikmatnya hidup di syurga..

Aku…tetap aku yang dahulu..

Tetap menyayangi sahabat-sahabatku…

Aku tidak akan bercinta!..aku tidak akan..

Aku menunggu IMAMku yang bakal meminangku pada hari pernikahanku..

Aku tidak mahu ada namanya muncul dari benakku..

Aku membencinya…

Ya aku membencinya…

Kerana…

Hanya ALLAH sahaja yang tahu segala-galanya…

Dia…

Biarkan dia dengan hidupnya..

Aku percaya..ya ,,aku percaya…

ALLAH itu MAHA Adil…

ALLAh juga akan membalas apa yang dilakukan kepadaku..

Ya aku percaya padaMU ya ALLAH…..

  Jumaat,7.45pm,20 may 2011

0 comments:

Post a Comment

...:::Kenali Diriku::...

My Photo
BiNTuN ZaLi
Kuala Kubu Bharu, selangor, Malaysia
Dilahirkan pd 25 ogos 1991 bersamaan 7 safar 1412
View my complete profile